torstai 14. helmikuuta 2013

kiinnostavia tuotteita

Kokosin tähän muutamia meikkijutskia joita oon jonkun aikaa kattellu ja ois kiinnostusta kokeilla. Ja aattelinkin että jos teillä jollain on kokemusta jostakin näistä niin kuuntelisin mieluusti kokemuksia ja mielipiteitä. Kannattaako vai ei?

 photo 9-tile_zps79ea902e.jpg
1. Loreal Telescopic Mascara vaikutti joskus mielenkiintoselta ja lupailee hyviä (niinkun ne aina) mut jotenkin toi on vaan jääny mieleen ja vois ehkä olla seuraava ripsari hankinta?  2. Maybelline Illegal Length Mascara vaikuttaa oikeesti toimivalta tavaralta. Tossahan on seassa jotaan kuituja jotka pidentää ripsiä ja kuulostaa tosi siistiltä. Tätä hauisin tosiaankin kokeilla mut hinta ottaa pikkusen vastaan.   3. Maybelline silmienrajaustussi kuulostaa mielenkiinselta. Tähän asti oon käyttäny rajauksissa vaan vanhanaikasta kajaalia ja ne nestemäiset kuulostaa liian haastavilta ni siks tämmöstä tussia ois kiva kokeilla mut kokemuksia ois ensin kiva kuulla, ees josttan tussirajauskynistä?

 photo 12-tile_zpsfc6cb3f8.jpg 1. Lumene mattameikkivoide. Nää lumenen tuotteet on aina kiinnostanu ja jotenkin oon pitäny aina näitä jostaan syystä semmosina iholle sopivina ja hyvinä tuotteina. Mun iho kaipaa kuitenkin aika peittävää tuotetta ja yleensä tämmöset nestemäiset ei sitä oo?  2. Lumene mineraalimeikkivoide kuulosta ihoa hoitavalta tuotteelta ja semmoselta "fiksun valinnalta" mut tiedä sitte, toimiiko tämmönen oikeesti?  3. Maybelline FIT meikkivoide on ollu esillä monissa blogeissa ja paljon puhuttu uutuus jota tekis iteki mieli kokeilla, mut peittääkö se tarpeeks mun tarpeisiin..

No, oisko jollaan jotaan kerrottavaa? Vai pitääkö mun vaan ruveta testaileen? :DD

Ei kommentteja: