torstai 7. helmikuuta 2013

ripsarikokemuksia

Oon aikamoinen ripsaritestailija, yleisesti mulle käy aika moni ripsari eikä mulla oo koskaan ollu mitään hirveitä kriteereitä niitten suhteen ja siks ripsareita onkin tullu kokeiltua jos jonkinmoisia. Kaivelin kaapinkätköistä muutamia vanhoja ripsareita joita on tullu testailtua ja aattelin jakaa nyt mun oman mielipiteeni niistä :)

 photo IMG_0087_zpse78e554d.jpg
1. Loreal paris Double Extensions Beauty Tubes 21,90e sokos
Kaks osanen ripasi, jossa siis tarkotus on ensin laittaa tota valkosta, jonka ois tarkotus tuuhentaa ja pidentää ja sitte mustaa väriä päälle. Ja mä voin sanoo et tää oikeesti toimii, mulla ainakin! Nimittäin ripset näyttää paljon pidemmiltä ja tuuheemmilta. Tykkäsin, tosin hinta on kyllä kans sitte hitusen korkeempi.

 photo IMG_0095_zps113c44cd.jpg
2.Lumene Natural Code Lash-Extending Mascara 9,10e Sokos
Hintalaatusuhteeltaan ihan hyvä ripsari, halpa mutta toimii. Tähän en oikeen keksi mitään erityisiä miinuksia tai plussia. Ihan ookoo hyvä ton hintaseks, mutta parempiakin löytyy. Tässä kuitenkin toi harja on mun mieleen, tykkään tommosesta ohuesta harjasta!

 photo IMG_0096_zps611e54c0.jpg
3. e.l.f. Lengthening & Volumizing Mascara 4,30e e.l.f.
Tämmösen tilasin elf'in nettikaupasta ihan vaan siks että oli järjettömän halpa ja no niin siinä se sit tais ollakin. En voi sanoo et oli mikään kovin hyvä, kyllä toi nyt toimii mut loppu nopeesti ja tota sai sutia hirveesti että jotaan näkys.

 photo IMG_0109_zps2a91a087.jpg
4. Kone Helsinki Cosmetics 5x Volume Mascara 5e/2kpl Tarjoustalo
Bongattiin siskon kanssa tämmöset ja aateltiin ihan huvin vuoksi testata ja käyttöön jäi. Tooosi halpa ja mun mielestä myös ihan hyvä. Ei nyt mikään huippu mut perustoimiva ja mun mielestä kiva putelo..

 photo IMG_0101_zps1f877c65.jpg
5. NYC Sky Rise Lengthening Mascara ulkomailta
Hintaa en muista mut tää ja se toinen NYC'in ripsari oli tosi halpiksia ku ostettiin. Ja no harja on tässä kiva mut tätä sai kans laittaa ihan hirveesti, ei oikeen tarttunu ja silleen, että käytin tätä sit vaan alaripsiin, joihin tätä oli helppo laittaa.

 photo IMG_0105_zpsd102aff2.jpg
6. Rimmel Extra Wow Lash 7,60e Sokos
Aika halpa. Tää on muuten ihan hyvä, riittosa ja silleen, mut väriä tulee aika paljon, että ripset menee helposti kököille ja harja on muutenkin vähän kökkö. Mut jos haluaa paksut tuuheet ripset ni tolla saa kun laittaa varovasti...

 photo IMG_0107_zpsedb82cbc.jpg
7. NYC Show Time Volumizing Mascara ulkomailta
Tää on sitte toinen näistä ulkomaan löydöistä, tää on vähän parempi ja ton toisen kanssa yhessä käytin tätä taas sitte yläripsiin. Tätäkin saa kyllä tosin sutia aika paljon ja tulee helposti kökköset ripset. Huomasin et tää sopii hyvin niin että ensin värjää ripset jollaan muulla ja lisää tällä sitte paksuutta päälle.

Näitten kaikkien lisäks oon testaillu ihan tooosi monia muitakin ripsareita mutta nää oli ainoot jotka oli jäljellä. Jos teillä on harkinnassa joku ripsari niin kertokaa toki mulle, voin koittaa muistella kokemuksia. Yleisesti voisin aika hyvin todeta että kyllä se hinta kertoo aika paljon ripsarista, mitä kalliimpi ni yleensä myös parempi. Vaikka löytyy niitä poikkeuksiakin. Onko teillä jostaan näistä samoja/erilaisia mielipiteitä tai kokemuksia? :))

Ei kommentteja: